Kundeservice
E-post: kundeservice@skapemer.no
(Vi svarer på saken innen 48 timer)
Åpningstider for kundeservice:
Man-fre: 08.00-15.00
Lørdag, søndag og helligdager: stengt.
Vanlige spørsmål og svar
Bestilling & betaling
Når kommer ordrebekreftelsen min?
Når får jeg min faktura?
Om du har valgt å betale med faktura, vil den bli sendt til din e-postadresse i forbindelse med leveransen. Hvis du ikke har mottatt fakturaen din, kan du gå til Mitt Klarna for å finne den der. Hvis du har ytterligere spørsmål angående fakturaen din, kan du kontakte Klarnas kundeservice for å få hjelp, da de håndterer alle betalingene våre.
Åpent kjøp
Kjøpsvilkår
Les gjerne gjennom nødvendig informasjon før du kontakter oss.
Endring av ordre?
Hvis du vil bytte ut noen varer, trenger vi artikkelnummeret til den vi skal legge til, samt antall.
Dellevering
Kan man handle eller hente pakker direkte fra deres lager?
Retur & reklamasjon
Hvordan returnerer jeg en vare?
Returportoen betales av deg som forbruker.
Retur sendes til følgende adresse og merkes med ordrenummer og avsender:
Skapamer AB
c/o Logistiksenter
0060 Oslo
Legg gjerne en lapp i pakken der ordrenummeret er angitt - følgeseddelen eller kopien på denne går også bra. Hvis du har handlet med en faktura, er det bra om du enten utsetter forfallsdatoen selv via Mitt Klarna, eller om du pauser fakturaen. Du kontakter da Klarna, så hjelper de deg med dette. Deretter gjøres en kreditering. Mer informasjon finner du under Levering og retur.
Når håndteres en retur/ reklamasjon
Så snart vi håndterer pakken, vil vi varsle deg via din e-post som du har angitt i bestillingen. Håndteringstiden kan variere, men regn med omtrent 10 virkedager.
Vi krediterer deretter betalingen hos Klarna.
Hvordan reklamerer jeg en skadet vare?
Ved reklamasjon må du kontakte kundeservice. Hvis du har muligheten, kan du sende ett eller flere bilder av det skadede produktet til vår e-post: kundeservice@skapemer.no og angi at det er en reklamasjon og beskrive problemet du opplevde med varen. Vi kommer tilbake med ytterligere instruksjoner.
Om du handlet mot faktura er det bra om du enten utsetter forfallsdatoen selv via Mitt Klarna eller om du pauser fakturaen. Du kontakter da Klarna, så hjelper de deg med dette.
Andre spørgsmål
Når leveres et produkt som er "midlertidig utsolgt hos leverandør"?
Skapamer e-handel Norden AB
Karpalundsvägen 39,
291 61 Kristianstad
Sweden
Virksomhedsnummer SE556795-1164