Kundservice

Kundeservice

E-post: [email protected]

Telefon: 0046 44-590 71 70 

Åpningstider for kundeservice:

Man-fre: 08.00-15.00

Lørdag, søndag og helligdager: stengt.

 

Vanlige spørsmål og svar

Bestilling & betaling

Når kommer ordrebekreftelsen min?

Ordrebekreftelsen sendes til den e-postadressen du oppga umiddelbart etter det fullførte kjøpet. Skulle ordrebekreftelsen ikke dukke opp, er det viktig at du kontakter kundeservice på telefon 0046 44-590 71 70 eller e-post. Du kan også dobbeltsjekke at bekreftelsen ikke havnet i spam.

Når får jeg min faktura?

Om du har valgt å betale med faktura, vil den bli sendt til din e-postadresse i forbindelse med leveransen. Hvis du ikke har mottatt fakturaen din, kan du gå til Mitt Klarna for å finne den der. Hvis du har ytterligere spørsmål angående fakturaen din, kan du kontakte Klarnas kundeservice for å få hjelp, da de håndterer alle betalingene våre.

Åpent kjøp

Du har alltid angrerett på 30 dager fra du har mottatt varene når du handler hos oss. Returportoen betales av deg som forbruker. Les mer under "Hvordan returnerer jeg en vare?".

Kjøpsvilkår

Fullstendige kjøpsvilkår kan du finne her.
Les gjerne gjennom nødvendig informasjon før du kontakter oss.

Endring av ordre?

Om du vil endre noe i bestillingen din, går det bra, så lenge pakken ikke er pakket eller sendt fra oss.
Kontakt oss og send inn din forespørsel.
Hvis du vil bytte ut noen varer, trenger vi artikkelnummeret til den vi skal legge til, samt antall.

Dellevering

I tilfeller hvor du har bestilt en eller flere varer som ikke er på lager, venter vi vanligvis på alle varene før utsending. Vi kan dele opp bestillingen din og foreta dellevering om du ønsker det. Hvis beløpet på ordren overstiger 2000 NOK, belaster vi ingen ekstra avgift, ellers så er det en ekstra fraktavgift på 59 NOK.
Kontakt oss via mail

Kan man handle eller hente pakker direkte fra deres lager?

Dessverre har vi ikke muligheten til å tilby salg eller å se på varer på lageret vårt, da vi kontinuerlig jobber for fullt med å administrere og sende ut nettordrer som kommer inn.

Retur & reklamasjon

Hvordan returnerer jeg en vare?

Returportoen betales av deg som forbruker.
Retur sendes til følgende adresse og merkes med ordrenummer og avsender:

Skapamer AB
c/o Logistiksenter
0060 Oslo

Legg gjerne en lapp i pakken der ordrenummeret er angitt - følgeseddelen eller kopien på denne går også bra. Hvis du har handlet med en faktura, er det bra om du enten utsetter forfallsdatoen selv via Mitt Klarna, eller om du pauser fakturaen. Du kontakter da Klarna, så hjelper de deg med dette. Deretter gjøres en kreditering. Mer informasjon finner du under Levering og retur.

Når håndteres en retur/ reklamasjon

Så snart vi håndterer pakken, vil vi varsle deg via din e-post som du har angitt i bestillingen. Håndteringstiden kan variere, men regn med omtrent 10 virkedager.
Vi krediterer deretter betalingen hos Klarna.

Hvordan reklamerer jeg en skadet vare?

Ved reklamasjon må du kontakte kundeservice. Hvis du har muligheten, kan du sende ett eller flere bilder av det skadede produktet til vår e-post: [email protected] og angi at det er en reklamasjon og beskrive problemet du opplevde med varen. Vi kommer tilbake med ytterligere instruksjoner.
Om du handlet mot faktura er det bra om du enten utsetter forfallsdatoen selv via Mitt Klarna eller om du pauser fakturaen. Du kontakter da Klarna, så hjelper de deg med dette.

Andre spørgsmål

Når leveres et produkt som er "midlertidig utsolgt hos leverandør"?

I mange tilfeller er det en estimert leveringsdato på siden. Denne datoen er bare foreløpig, og levering kan ikke garanteres før det, i verste fall kan det endre seg. Hvis leveringstiden er ukjent, har leverandøren ikke kunnet oppgi når produktet vil være tilgjengelig igjen, og vi kan dessverre ikke svare på når det aktuelle produktet kan leveres.

Skapamer e-handel Norden AB
Karpalundsvägen 39, 
291 61 Kristianstad
Sweden

Virksomhedsnummer SE556795-1164